Halva kvar till 50 syrran!

Grattis kärsa stora syster!! Hurra hurra hurra hurra!!

Essapessa Päronkvist 25år!! Det är ju halva 50 liksom!!
Jag kan inte fatta att Januari är slut och nu är vi inne på min och syrrans födelsemånad!
Nån som sett "In her shoes"? Vi är lite som de där två systrarna. Lite att ta i men nästan så är det. Hon är den smarta väluppfostrade och jag den dumma rebelliska.


Ung eller gammal, det är ingen som kan ändra på systrarna Nordqvist!

Jag ser upp till min syster så otroligt mycket. Tyvärr är jag nog rätt dålig på att visa det.
Ibland har hon fått vara som en extra mamma med pekpinnar som jag brytit.
Hon är den snällaste person jag vet. Nästan för snäll för sitt eget bästa. Men hon har alltid ställt upp för mig och vad som än händer vill jag kunna göra det samma.
Vi kanske är som natt och dag men våra motsattser möts ändå någonstans på vägen.
Hur gamla hon och jag än blir så kommer hon alltid vara min stora storasystser och jag kommer alltid få vara lilla lilla syster. Tillsammans med henne kommer jag alltid få vara den minsta och det är så skönt för vi blir som när vi va små när vi ses. Jag älskar dig Essa!

Kommentarer
Postat av: Vanne

Nu lipar jag! Du är världens bästa lillasyster, oavsett vad som händer så är du det! Älskar dig massor mycket mest!!!<3

2010-02-01 @ 22:54:43
URL: http://blameitonmyyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0