Sovaöverparty i skogen!

Vi är några tjejer som ska övernattningsfest i torpet ikväll! Ska bli intressant haha:P
4- 5 tjejer mitt ute i skogen i en röd stuga i natten! Känns lite som en början på en skräckfilm det här egentligen...Tur att vi har en Ozzyhund! Och jag är glad att ännu en grej blir avprickad som jag haft på handen! Yes! Bara Emos i storstan kvar typ!!

Kommer ihåg mina sovaöverpartyn som jag hade när jag va liten. Mamma brukade läsa spökhistorer för oss och alla ville alltid höra Guldbenet!
En gång berätta en av tjejerna nån spökhistoria och skrämde typ alla så föräldrarna fick komma och hämta hem de som blivit för rädda haha. Inte så jätte lyckat kanske!

Tur att man inte ska övernatta i det här spökhuset!


Jag ska snart ner till stan och möta upp Bängan efter jobbet och sen blir det systemet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0