Revbenspjäll och snödroppar


Här sitter jag och gnager revbenspjäll! Älskar att gnaga men gid så kladdig man blir!

Va på secondhand med Bängan idag.
Först va vi på Pingstkyrkan och där hittade jag ett TV bord!! Det va kärlek vid första ögonkastet så jag ringde hem till mamma och frågade om vi kunde ha det i garaget tills jag hittar en lägenhet.
Inredningstankarna flyter in i varandra så jag blir alldeles yr i bollen. Jag MÅSTE hitta nånstans att bo annars blir jag tokig!

Sen åkte vi till nya GIF. Där hittade Bängan endel fina saker och jag köpte med mig en blo skin/mocka kjol, lite sådär kul :)

Nu sitter jag och äter banankakan som jag bakade igår.
Den innehåller choklad, Marabou Schweizern nöt (Jobbig stavning). Tycker den blev lite torr men jag är så sjukt förkyld att jag knappt känner konsistens eller smak alls egentligen.


Banankaka med Schweizer nöt.

Imorgon ska jag kanske träffa Pulkan. Det var längesen så jag hoppas det blir nåt med det.
Om man inte blir insnöad!Fy all denna snö och kyla! Vill inte vara förkyld och huttra hela tiden. Okej... förlåt mig. Jag gillar ju faktiskt herr snögubbe och fru snölykta och att åka i backen.
Men det enda jag vill ha just nu som har med snö att göra det är att hitta "Snödroppar" i trädgården! Men jag tror inte de vågar sig fram än på riktigt riktigt länge.

Skönt känns det iallafall att man har fått iväg en sommarjobbsansökan idag! Det betyder att vi iallafall går mot ljusare tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0