Långt eller kort?



Jag hade ju fläta i måndags på första gången på jätte länge. Mitt hår växer ju så otroligt sakta medans de flesta klagar på att deras växer som ogräs! Men det är roligt att kunna ha långt hår ena dagen och kort andra. Är så otroligt glad för mina hårclips som jag köpte billigt förra året på Salong Safari i Göteborg. De är skit hjälpsamma och jätte duktiga där. Hon bakom disken bara tittade på mig och sa "detta är din färg". Gå in på deras hemsida www.salongsafari.com och titta på deras bilder! Man kan beställa hår också!

Funderar på att ha fläta idag också... Ska ner till stan och träffa Anna efter att hon slutat jobbet vid 3. Mormor ringde innan och ville att jag skulle komma förbi för att hon ville gratta mig. Att dömma av vad klockan är så hinner jag nog inte fixa med håret så mkt idag.

Jag har ju bara testat Clipons äns långe för jag tycker det är skönt att man kan sätta på och av dem när man vill. Finns ju olika sätt annars att förlänga håret. Nån som har testat på nåt bättre?

Nu ska jag fixa till nåt till lunch sen borde jag nog börja fixa till mig själv! Ska försöka svara på mina komentarer medans jag käkar så jag får väl laga till nåt som inte kladdar hehe.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0