Jobba natten

Nu ska jag iväg och jobba natt i Tvååker. Slutar klockan ett imon men det blir en snabb vända hemma för sen ska jag på möte på Kurorten klockan två! De va schysta som kunde ändra min tid. Skulle egentligen vara där redan klockan tio på förmiddagen.

Har lyckats fixa så att jag är ledig vecka 11 då jag och min syrra åker till Prag! Eller jag behöver bara fixa Lördag Em nu och det hoppas och tror jag att jag kommer göra. För till Prag kan ingen hindra mig från att åka till!

Hoppas alla haft en bra dag!? 

Jag va nere tidigt tillsammans med mamma och Tom. Köpte ett enkelt vitt linne på H&M, de hade 20% på valfritt plagg.
Lulle va här en stund och åt tårta. Jag blir så arg av saker jag får höra! Kan inte fatta hur världen ser ut bakom kulisserna... Men men.. innan hon gick hem igen för att jag behövde vila så fick hon med sig en hel Gekås påse med kläder som jag inte ska ha mer hehe. Älskar att ge bort/byta och få kläder.

Ännsålänge är min garderob tom



Därför har jag föresten gått med i www.klädbyte.se. Där får man en egen garderob där man kan hänga in kläder, skor och accesoarer som man vill sälja eller byta bort. Helt gratis att va med. Ett litet tips och ett miljövänligt sådant :)

Nu ska jag plocka iorning lite till natten! Må gott!

Kommentarer
Postat av: anna

sv: köp boxar, det finns gansk abilliga nu också och så himla bra att ha hemma :) jag tycker mest det är skit på TV och då är de bra att ha :)

2010-02-17 @ 18:35:42
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0