Förkylningfanskap

Jag HATAR att vara förkyld!
Kan knappt andas eller prata:( Det gör ont typ överallt. Mest i hals, öron och huvud.
Och jag blir ju så jävla trött och seg. Känner mig som en möglig svamp.

Ska ju träffa Pulkan idag men vet inte hur jag ska ta mig till henne. Om jag är ute längde än jag borde i det här vädret så kommer jag väl få feber också!

Osså ska jag kanske på Pilates på Asia idag. Får se om det verkligen blir av. Skulle vilja det men just nu ser det inte ut som om jag kommer orka. Inte så roligt att störa med att hosta och snörvla hela tiden!

Roligt är det iallafall att Bängans pappa ska hämta TV-bordet till mig idag! Schyst av honom!
Måste komma ihåg at ringa och påminna honom. Frågan är vem som ringer och påminner mig!

Nu vill Puzzla ha lite uppmärkamhet. Säkert vill hon ha mat. Eller mjölk! Tom ger henne mjölk hela tiden. Sa till honom att han fick lugna sig med det. Oj så tjurig han blev! haha
Jag ska iallafall ha kaffe så jag skriver kanske mer sen!
Må gott och akta er för förkylningsmonstren!


Puzzla innan stormen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0