22 år idag

00.01 på en måndag 15 februari 1988 föddes Jag. Vinnie Maria Nordqvist. Missade Alla hjärtans dag med 1 minut. Typiskt mig att komma försent haha. Men jag försökte iallfall och det är inte fy skam att fylla år på "deklerationsdagen" som det va då för 22 år sedan!


Vaknade till "Jag må hon leva" och frukost på sängen och paket :D


Idag har jag blivit uppvaktad som aldrig förr känns det som! Eller hela helgen har jag blivit uppvaktad skulle man kunna säga.

Först va jag, mamma och Tom på Johns Place där vi åt och drack gott i fredaskväll. Bartendern Per gjorde en specialdrink till mig. Och det blev riktigt gott ^^ När vi skulle beställa varmrätten så va jag va ju bara tvungen att testa Anka med apelsin och chokladsås! Lät jätte skumt men det va riktig smaskigt! Och deras potatisgrattäng va inte att leka med den, som vanligt! Efter lite vin, rabarberdessert och en drink i baren så tog vi taxin hem. Jag va så trött och go så jag nästan la mig med kläderna på i sängen.


Bartendern på Johns Place "Vill du ha nåt surt eller sött?"
"Kan man få nåt som är både och?" svarade jag. Och det fick jag såklart ^^

I Lördas va vi ett riktigt härligt gäng som va här hemma innan det blev utgång till Oscarsnite. Jag har lite bilder att lägga upp så jag gör det så fort jag hinner i veckan :)

Igår va det ju alla <3 dag men jag va rätt seg och sleten så jag tog det bara lugnt. Räckte att vara hemma, ligga i sängen och titta på film medans man fick hjärtliga sms ^^

Ända sedan i morse har det varit fullrulle skulle man kunna säga :)
Först frukost på sängen med massa paket :D Ska se om jag kan få några fina kort på allt roligt som jag fick.


Puzzla tyckte också om mina paket men hon brydde sig inte om vad som fanns i lika mkt som jag

Gick en runda istan och hittade två fin fina fynd för pengarna som storasyster skickat till mig! Sen va det dags att hämta tårta som sedan smakades på tillsammans med mina två bästa Annor!

Med en Anna på var sida har jag världens bästa stöd<3


Är så otroigt Happy för alla hälsningar och gratulationer som jag fått idag! Kan bero på att jag är inne på FB lite oftare nu än jag varit tidigare haha! Men gud va jag känner mig lycklig och omringad av vänner!! Kunde inte bli en bättre födelsedag! Och den är inte slut än hehe. Det väntas Fläskfilé med champinjonsås och stekt potatis också... mmmm börjar känna gudomliga dofter utifrån köket :D

Kommentarer
Postat av: Baby J

Thanks for the birthday wishes!

2010-02-15 @ 18:31:39
URL: http://finest.se/djbabyj
Postat av: Anna

Haha, två ack så sletna Annor efter en LÅNG dag på jobbet! Men stöd, det har du minsann min kära! Ät åt mej med, fast det var väl kantarellsås??? Eller karantell som en vill man sa förr om åren hahaha =)

2010-02-15 @ 19:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0