Fika i Gossestaden

Nu sitter jag och väntar på att få en pling utav Anna.
Vi ska åka till Falkenberg med hennes far och fika hos hennes faster tror jag! Roligt att få träffa lite släktingar! Ska se om jag kan få en dag då jag sticker och hälsar på mina egna. Man ska ta tillvara på de man har! Och det här året så ska jag verkligen försöka göra det.

Ikväll ska vi nog på den där "muskelharmonin" igen! Hoppas det blir lite mer mage och ben för jäklar va mina armar fick stryk! Fast de kanske behövde det. Ska iförsig jobba på Varbergs kurort i helgen så det kanske är bra om jag får igång styrkan i dem. Okej då.. Mer armharmoni tack!Nu ringer det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min faster var det! Farmor bor på kyrkogården! Mysigt att du hängde på.. PYSS

2010-02-01 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0