Smoothie som säger booom!

Va riktigt längesen som jag gjorde smoothies så jag fick en bedjande blick utav mamma.

Det blev en riktigt energibomb full med antioxidanter! Verkar som om jag kan ha smittat mamma för hon känner sig inte så kry så detta va precis vad vi behövde.

Jag mixade banan, röd apelsin och vanilj yoghurt tillsammans med ICAs frusna bärblandning av Gojibär, havtorn, blåbär, björnbär, tranbär och röda vinbär. För att få lite mer drickvänlig konsistens tog jag även lite lite Proviva skogsbär och spädde ut med.


Min smoothiebomb garnerad med en physalis. Eller kan det vara syfilis den fått?

Vi ska hem till min äldsta kusin och fira hennes dotter Sofia som blir 15 år! Kan inte fatta att det gått så fort! Usch vad gammal man är! Bra att antioxidanter motverkar rynkor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0