Drömvagga

Idag gick det otroligt lättare på träningspasset. Det var en ny instruktör som jag personligen trivdes mer med och som verkligen satte igång självkänslan. Börjar bli bättre på att kunna kontrolera andningen och ha koll på min hållning under passen. Kände nästan på slutet att jag andades in ny kraft och andades ut allt som jag inte behöver.

Ska försöka koncentrera mig på mina drömmar och att förverkliga dem. Saker med drömmar är ju att man inte kan se dem och man kan inte ta på dem. Därför vet jag inte riktigt hur mina drömmar ser ut. Men jag vet att de finns där. Måste bara komma på ett sätt att nå dem.


Hängstol ifrån Asia Spa

Nu ska jag natta sova mig!*Gäsp*
Skulle gärna ta och krypa in i hängstolarna de har på Asia spa! Så sjukt skönt att bara hänga och gunga runt. Bli vaggad till söms. Det hoppas jag man får drömma om inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0