Jag, Romy och Michele

Just ni ligger jag i min säng med en skål popcorn och glaset fyllt med coca-cola och tittar på "Romy och Michele- Blondiner har roligare". Eller nu är det Paus.
Älskar karaktärerna och deras stil och att de går sin egen väg! De är ju så coola! Och låten "Time after time" med "Cindy Lauper" får en verkligen att drömma tillbaka till förr i tiden. En film som denna kunde inte passa bättre än just ikväll!


Min nya nyckelring från "Kreativ Insikt" som jag fått utav Anna.
Ett motto man skulle kunna leva efter, inte sant?


Och mindre än 2 timmar var det 22 år sedan en annan blondtott kom till världen! Just det, det va ju jag det! Nu börjar filmen igen!

Kommentarer
Postat av: JAGHETERINTESUNE

Tack så jättemycket! :D. Vad glad jag blir! :D Tack detsamma!! :D kramar

2010-02-14 @ 22:33:39
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Anna

ÄLSKA Time after time! Vilka minnen ... <3



flashback, warm nights, almost left behind, suitcases of memories, time after time ...

2010-02-14 @ 23:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0