Va det jag?

Jag har hittat texter som jag skrivit en gång. Inte alla skrivna för så länge sen.
Men jag kan inte känna igen dem. Jag ser inte mig själv skriva dem. Minnet minns inte.
Jag uppskattade dem när jag trode dem va nån annans. Kan inte  fatta att det är jag som stått för orden. Som om jag läste nån annans rader. Jag blir arg för jag kan inte lita på att det faktiskt kommer från mig. Det lät bättre när det kom från nån annan. Jag blir arg för att jag inte tror på mina ord.  Jag blir arg för att jag inte tror på att jag kunde skriva sånna rader. Jag blir arg för att jag inte tror att jag kan skriva sånna texter igen.

"What's the point of doing anything, if you'll never notice?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0