April 21, 2010

Jobbat natt i Tvååker och det har gått bra. Skulle ta bussen hem men hoppade av vid rödakorset och gick sedan resten av biten men svängde in på "Bikupan" först. Där hittade jag en hel del nya grejjer till min redan gravt överviktiga garderob.

Köpte ett blommit tyg och ett virkat band som jag sydde på så det blev till en schal :)


Jag vet att jag är dålig på att uppdatera och när jag väl srkiver så är det väl inget intressant men jag känner inte så mkt för att skriva just nu. Jag är ingen bra bloggare. Men ibland dyker det upp lite mojs så.

Nu ska jag lägga mig för jag ska med bussen 06.40 för att jobba i Tvååker igen.

Godnatten sa katten i hatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0