Från det ena till det andra

Idag fick jag rensat bland mina kläder, schalar och skärp! Äntligen!

 

Mitt gamla cd-ställ har gått från smyckeställ till skärpställ

 


 

Gick ner till stan med Lulle och Lumé för att möta upp Lulles söta mamma istan. Det gick lite sakta eftersom det va höga klackar som gällde hehe (gympadojor för min del). Vi fikade på Café Mignon ute i solen. Emelie jobbade och riktigt kul att se henne! Det blir allt för sällan! Roligt att det blev lite tid för tjöt med henne ockå:)

Sen fick jag äntiligen lämnat in mina stövlar så att de är nyklackade till nästa höst/vinter.

En snabb vända hemma och sen kom Bängan och hämtade upp mig. Vi körde en sväng om Kurorten för att se om mina nya solglasögon låg kvar där men ikke =/ Tråkigt, nu får jag köpe nya ingen!

Sen åkte vi hem till torpet där Ozzy och Nikkepikkeliten väntade på trappan.

Mumsade kladdkaka och kaffe medans vi värmde upp soffkuddarna! Myspuus

 

Jag kladdade på Nicklas gitarr :P

 

Jag vill ha en fårbebis... de se så mjuka och gosiga ut! Är det bara jag eller är det fler som tänker på dasspapper när man pratar lamm??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0