Jävla BME-sms


Vaknade tvärt utav sms klockan 06.30 ifrån "BME" om att jobba natt nästa vecka i Tvååker! Va tvungen att springa upp och kolla i almenackan och nu kommer jag väl inte kunna somna om. Man måste ju va så jävla snabb annars hinner nån annan före. Hatar det där systemet egentligen. Jag skulle helst inte vilja ha mobilen på liggandes bredvid mig när jag sover men jag måste ju det om jag skulle få sms... Även om jag är upptagen en vecka så "måste" jag ha mobilen på ör de kan skicka sms om jobb som börjar gälla en månad senare ibland. Fan va pissed jag blir om jag inte får jobba nu när jag svarat Ja!

Vädret verkar inte så sköj idag... funderar på om jag ska äta på kurorten eller om jag ska ta och cykla hem. Eftersom det är söndag kanske det finns nån god efterrätt kvar! Får nog bli personallunch ändå :P
Ska träna efter, gjorde ju inte det igår men jag va helt slut efter jobbet och kände ingen pepp alls.
Gör nog bara enkla övnningar idag för att komma igång, sakta men säkert.

Ha en bra dag everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0