Frukost eller dessert?

Det blev ingen After work med syrran eftersom det va så fullsmockat ned folk! Den där trevliga myskänslan liksom försvann. Så vi stack hem igen. Fick bli lyxsmörgås med skinka och räkröra istället =)

 

Nu så sitter jag med min dessert. Vaniljyoghurt med en skvätt blåbärs proviva topppat med solrosfrön, pumpafrön och krossade linfrön. Detta är egentligen vad jag brukar ha på min frukostmeny men det funkar lika bra som en nyttig desert! Jag blev så himla sugen på nånting sött men tänkte att jag ska försöka dra ner på snasket och istället äta nått gott men nyttigt. Oftast brukar det gå bra fram tills jag tar fram gottepåsen en stund senare hehe.. Får väl se hur det blir med det ikväll! Mamma ropade precis att hon köpt bilar.. några stycken kan man ju alltid köra in i garaget!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0